Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
begin

spriteBatch.Begin

    spriteBatch.Begin(SpriteSortMode.BackToFront,BlendState.AlphaBlend);
    

Parametry

  • sortMode, který říká jak se za sebou vykreslované textury řadí
    • Deferred (textury jsou vykreslené při zavolání End v takovém pořadí v jakém bylo voláno Draw)
    • BackToFront (textury jsou vykreslené při zavolání End, v pořadí v jakém jim bylo zadáno v Draw(layerDepth)
    • FrontToBack (textury jsou vykreslené při zavolání End, v opačném pořadí v jakém jim bylo zadáno v Draw(layerDepth)
    • Immediate (textury jsou vykreslovány okamžitě při zavolání Draw) tento mód je v porovnání s ostatními pomalý
    • Texture (podobné jako deferred)
  • blendState, říká jak se budou barvy textur míchat
    • BlendState.AlphaBlend je defaultní
  • samplerState, způsob samplování textury
    • SamplerState.LinearClamp je defaultní
  • depthStencilState, pro běžné 2D vykreslování nepodstatné
    • DepthStencilState.None je defaultní
  • rasterizerState, pro běžné 2D vykreslování nepodstatné
    • RasterizerState.CullCounterClockwise je defaultní
  • effect, effekt říkající jake shadery se budou používat
  • transformationMatrix, matice která transformuje všechny textůry
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.