begin
spriteBatch.Begin
spriteBatch.Begin(SpriteSortMode.BackToFront,BlendState.AlphaBlend);
Parametry
- sortMode, který říká jak se za sebou vykreslované textury řadí
- Deferred (textury jsou vykreslené při zavolání End v takovém pořadí v jakém bylo voláno Draw)
- BackToFront (textury jsou vykreslené při zavolání End, v pořadí v jakém jim bylo zadáno v Draw(layerDepth)
- FrontToBack (textury jsou vykreslené při zavolání End, v opačném pořadí v jakém jim bylo zadáno v Draw(layerDepth)
- Immediate (textury jsou vykreslovány okamžitě při zavolání Draw) tento mód je v porovnání s ostatními pomalý
- Texture (podobné jako deferred)
- blendState, říká jak se budou barvy textur míchat
- BlendState.AlphaBlend je defaultní
- samplerState, způsob samplování textury
- SamplerState.LinearClamp je defaultní
- depthStencilState, pro běžné 2D vykreslování nepodstatné
- DepthStencilState.None je defaultní
- rasterizerState, pro běžné 2D vykreslování nepodstatné
- RasterizerState.CullCounterClockwise je defaultní
- effect, effekt říkající jake shadery se budou používat
- transformationMatrix, matice která transformuje všechny textůry