přehraje zvuk s parametrami | volume = hlasitost (typ float, 1-povodní hlasitost, 0.5-poloviční hlasitost) |
pitch = vyška (typ float, 1-o oktávu vyš, -0.5 o půl oktávy níž,-1 o oktávu níž) | |
pan = vlevo nebo vpravo (typ float, 1-pravý reprák, 0-oba stejně, -1-levý reprák) |
..... using Microsoft.Xna.Framework.Audio; ..... public class zvuk : Microsoft.Xna.Framework.Game { GraphicsDeviceManager graphics; SpriteBatch spriteBatch; SoundEffect zvuk1; // zakladní možnosti SoundEffectInstance zvukjiny; // další možnosti ...... protected override void LoadContent() { // Create a new SpriteBatch, which can be used to draw textures. spriteBatch = new SpriteBatch(GraphicsDevice); zvuk1 = Content.Load<SoundEffect>("trubka"); zvukjiny = zvuk1.CreateInstance(); // TODO: use this.Content to load your game content here } ........... protected override void Update(GameTime gameTime) { // Allows the game to exit if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed) this.Exit(); // TODO: Add your update logic here KeyboardState novaKlavesa = Keyboard.GetState(); if (novaKlavesa.IsKeyDown(Keys.Enter)) zvuk1.Play(1f,0f,0f); //zvuk o 3 parametrech-hlasitost,vyska,(vlevo vpravo) if (novaKlavesa.IsKeyDown(Keys.Space)) { zvukjiny.Volume = 0.5f; zvukjiny.Pitch = 0.5f; zvukjiny.Play(); float ddd; ddd = zvukjiny.Volume; //získa nastávení hlasitosti if (zvukjiny.State == SoundState.Playing) ddd = 1f; }