vytvořeníobjektu
Vytvoří objekt na dané pozici s danou rotací.
Instantiate(GameObject, transform.position, Quaternion.identity)
Vytvoří objekt a převede ho na gameObject pro další využití jeho vlastnosti.
gameObject = (GameObject)Instantiate(GameObject, transform.position, Quaternion.identity);
private void instanceCisel(Vector2 pozice, byte odkud)
{
for (int i = 0; i < 10; i++)
{
Vector3 poziceFinal = new Vector3(pozice.x, pozice.y, i);
Vector3 scales = new Vector3(scale, scale, 1);
vrchni[i + odkud] = (GameObject)Instantiate(vrchniCislo[i], poziceFinal, Quaternion.identity);
spodni[i + odkud] = (GameObject)Instantiate(spodniCislo[i], poziceFinal, Quaternion.identity);
vOtoc[i + odkud] = vrchni[i + odkud].GetComponent();
sOtoc[i + odkud] = spodni[i + odkud].GetComponent();
vOtoc[i + odkud].transform.localScale = scales;
sOtoc[i + odkud].transform.localScale = scales;
}