Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
vytvořeníobjektu Vytvoří objekt na dané pozici s danou rotací.

Instantiate(GameObject, transform.position, Quaternion.identity)

Vytvoří objekt a převede ho na gameObject pro další využití jeho vlastnosti.

gameObject = (GameObject)Instantiate(GameObject, transform.position, Quaternion.identity);

         private void instanceCisel(Vector2 pozice, byte odkud)
    {
        for (int i = 0; i < 10; i++)
        {
            Vector3 poziceFinal = new Vector3(pozice.x, pozice.y, i);
            Vector3 scales = new Vector3(scale, scale, 1);

            vrchni[i + odkud] = (GameObject)Instantiate(vrchniCislo[i], poziceFinal, Quaternion.identity);
            spodni[i + odkud] = (GameObject)Instantiate(spodniCislo[i], poziceFinal, Quaternion.identity);

            vOtoc[i + odkud] = vrchni[i + odkud].GetComponent();
            sOtoc[i + odkud] = spodni[i + odkud].GetComponent();
            vOtoc[i + odkud].transform.localScale = scales;
            sOtoc[i + odkud].transform.localScale = scales;
        }
        
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.