Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
Update a FixedUpdate

Update , FixedUpdate LateUpdate

Update()

Vykonává se v různých intervalech podle rychlosti hry (každý snímek).

Použití

  • Pohyb objektů bez fyziky
  • Jednoduché časovače
  • Zachycení vstupu z klávesnice myši,atd.
Při použití Update pro pohyb objektů se mění rychlost hry pro různé platformy i při změně kvality grafiky.

FixedUpdate()

Vykonává se vždy za 0,02 sekundy(každý krok fyziky).

Použití

  • Pohyb fyzikálních (Rigidbody)objektů .

LateUpdate()

Vykonává se vždy po všech Updatech.

Použití

  • Pro kameru pokud se kamera pochybuje s objektem.
        public GameObject player;      
        private Vector3 offset;        
    
        void Start () 
        {
          offset = transform.position - player.transform.position;
        }
        
         void LateUpdate  () 
        {
          transform.position = player.transform.position + offset;
        }
              	
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.