Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
Kruh

Kruh

Line Renderer

Pomocí Component > Effects > Line Renderer
using UnityEngine;

public class CircleDraw : MonoBehaviour
{

    public float ThetaScale = 0.01f; //Počet bodů kruhu -čím méně tím víc bodů   
    public float radius =1f;         // Poloměr  
    public float widthLine = 0.1f;
    private int Size;
    private LineRenderer LineDrawer;
    private float Theta = 0f;
    public Material material;
    // Use this for initialization   
    void Start()
    {
        LineDrawer = gameObject.AddComponent<LineRenderer>(); // Vytvoří component
        circleDraw();
    }

    // Update is called once per frame  
    void Update()
    {
        Theta = 0f;
        Size = (int)((1f / ThetaScale) + 1f);
        LineDrawer.SetVertexCount(Size); //Počet bodů kruhu - po přepočtu  
        LineDrawer.SetWidth(0.2F, 0.2F); //Šíře čáry   
        LineDrawer.material = material;  // Materiál  
        LineDrawer.useWorldSpace = false; // pozice objektu k objektu  
        LineDrawer.SetWidth(widthLine,widthLine); //šíře čáry    

        for (int i = 0; i < Size; i++)
        {
            Theta += (2.0f * Mathf.PI * ThetaScale);
            float x = radius * Mathf.Cos(Theta);
            float y = radius * Mathf.Sin(Theta);
            LineDrawer.SetPosition(i, new Vector3(x, y, -0.1f));
        }
    }
 
}

         
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.