Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
kolize2d

OnCollisionEnter2D

Když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.

       void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) 
        {
        if (coll.gameObject.tag == "Sloup")
            coll.gameObject.SendMessage("Havarie");
        }
      

OnCollisionExit2D

Když příchozím objekt opustí kontakt s tímto objektem.

       void OnCollisionExit2D(Collision2D coll) 
       {
        print("opuštěno")
        
       }
      

OnCollisionStay2D

Provede se každý snímek, když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.

        void OnCollisionStay2D(Collision2D coll)
         {
        if (coll.gameObject.tag == "Fire")
           heal--;        
         }
      

Při zaškrtnutém Trigger na tomto objektu fyzikálně nemění sprajty(prochází objektem bez jakékoliv změny), ale metoda se spustí a vykoná co v ní je.

OnTriggerEnter2D

Když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.

          void OnTriggerEnter2D(Collider2D col)
    {
       
           if(col.CompareTag("Stalag"))
        {
            if(col != null)
                Destroy(col.gameObject);
        }
    }
         

OnTriggerExit2D

Když příchozím objekt opustí kontakt s tímto objektem.

OnTriggerStay2D

Provede se každý snímek, když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.

pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.