kolize2d
OnCollisionEnter2D
Když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.
void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll)
{
if (coll.gameObject.tag == "Sloup")
coll.gameObject.SendMessage("Havarie");
}
OnCollisionExit2D
Když příchozím objekt opustí kontakt s tímto objektem.
void OnCollisionExit2D(Collision2D coll)
{
print("opuštěno")
}
OnCollisionStay2D
Provede se každý snímek, když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.
void OnCollisionStay2D(Collision2D coll)
{
if (coll.gameObject.tag == "Fire")
heal--;
}
Při zaškrtnutém Trigger na tomto objektu fyzikálně nemění sprajty(prochází objektem bez jakékoliv změny),
ale metoda se spustí a vykoná co v ní je.
OnTriggerEnter2D
Když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.
void OnTriggerEnter2D(Collider2D col)
{
if(col.CompareTag("Stalag"))
{
if(col != null)
Destroy(col.gameObject);
}
}
OnTriggerExit2D
Když příchozím objekt opustí kontakt s tímto objektem.
OnTriggerStay2D
Provede se každý snímek, když příchozím objekt je v kontaktu s tímto objektem.