Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
inspector

Umožňuje přepsat inspector pro své účely.

Hodnota je držena v daněm rozsahu.

        [Range(-100, 100)] public int speed = 0;
       

Změní druhou hodnotu podle první.

 using UnityEngine;
using System.Collections;

 public class zmenaHodnoty : MonoBehaviour      
{

    public int  celek;

    public int  pulka
    {
        get  { return  celek / 2; }
    }

}    
     
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEditor;

[CustomEditor ( typeof(zmenaHodnoty ))]
 public class editorZmena : Editor 
{
     public override void OnInspectorGUI()
    {
        zmenaHodnoty  myTarget = (zmenaHodnoty )target;

        myTarget.celek = EditorGUILayout .IntField("celek" , myTarget.celek);
        EditorGUILayout .LabelField("pulka" , myTarget.pulka.ToString());
    }
} 
     
unityInspector

Přidá tlačítko na vytvoření objektu.

 using UnityEngine;

 public class vytvoreniObjektu : MonoBehaviour {

     public GameObject obj;
     public Vector3 souradnice;


     public void BuildObject()
    {
        Instantiate(obj, souradnice, Quaternion.identity);
    }
}

      
 using UnityEngine;
 using UnityEditor;

[CustomEditor( typeof(vytvoreniObjektu))]

 public class tlacitkoInspectoru : Editor  
{
     public override void OnInspectorGUI()
    {
        DrawDefaultInspector();

        vytvoreniObjektu myScript = (vytvoreniObjektu)target;
         if (GUILayout.Button("Vytvořit objekt"))
        {
            myScript.BuildObject();
        }
    }
}
   
unityInspector
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.