inspector
Umožňuje přepsat inspector pro své účely.
Hodnota je držena v daněm rozsahu.
[Range(-100, 100)] public int speed = 0;
Změní druhou hodnotu podle první.
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class zmenaHodnoty : MonoBehaviour
{
public int celek;
public int pulka
{
get { return celek / 2; }
}
}
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEditor;
[CustomEditor ( typeof(zmenaHodnoty ))]
public class editorZmena : Editor
{
public override void OnInspectorGUI()
{
zmenaHodnoty myTarget = (zmenaHodnoty )target;
myTarget.celek = EditorGUILayout .IntField("celek" , myTarget.celek);
EditorGUILayout .LabelField("pulka" , myTarget.pulka.ToString());
}
}
Přidá tlačítko na vytvoření objektu.
using UnityEngine;
public class vytvoreniObjektu : MonoBehaviour {
public GameObject obj;
public Vector3 souradnice;
public void BuildObject()
{
Instantiate(obj, souradnice, Quaternion.identity);
}
}
using UnityEngine;
using UnityEditor;
[CustomEditor( typeof(vytvoreniObjektu))]
public class tlacitkoInspectoru : Editor
{
public override void OnInspectorGUI()
{
DrawDefaultInspector();
vytvoreniObjektu myScript = (vytvoreniObjektu)target;
if (GUILayout.Button("Vytvořit objekt"))
{
myScript.BuildObject();
}
}
}