Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
freeze

Pozastavení hry

  void Start()
    {
        StartCoroutine(Freeze(3));
    }
    
    
    IEnumerator Freeze( float time)
    {
         float timer = 0f;
        // float time = 5f; 
         while (timer < time)
        {
            timer += Time.deltaTime;
             yield return null;
        }
      //po pauze další kód    
    }
              

Třída na freeze hry

using System.Collections;
using UnityEngine;

public class Freeze : MonoBehaviour 
{
    [Range(0, 1.5f)]
    public float duration = 1f;
    private bool isFreeze = false;
    private float timeFreeze = 0f;
    void Update()
    {
        if (timeFreeze > 0 && !isFreeze)
            StartCoroutine(DoFreeze());
    }
    public void StartFreeze()
    {
        timeFreeze = duration;
    }
    IEnumerator DoFreeze()
    {
        isFreeze = true;
        var original = Time.timeScale;
        //Time.timeScale = 0.000001f;
        //yield return new WaitForSeconds(2.0f * Time.timeScale);  
        Time.timeScale = 0f;
         yield return new WaitForSecondsRealtime(2.0f);
        Time.timeScale = original;
        timeFreeze = 0;
        isFreeze = false;
    }
}
 
              

Menu + pauze hry

       //menu ve hře  
         if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
        {
             if (Time.timeScale == 0)
            {
                Time.timeScale = 1;
                Menu.SetActive(false);
                pauze = false;
            }
             else 
            {
                Time.timeScale = 0;
                Menu.SetActive(true);
                pauze = true;  //zablokování kláves ovládání a střelby  
            }
        } 
                 
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.