Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
cara

Čára

Line Renderer

Pomocí Component > Effects > Line Renderer

GL.LINES

Kreslí čáry mezi dvojicí vrcholů.
Tloušťka čáry bude vždy 1px.
Script vložit do kamery a metody OnPostRender().
Material převést na sprite.
Pro 2D použít GL.LoadOrtho nebo GL.LoadPixelMatrix .
Pro 3D použít GL.LoadIdentity a GL.MultMatrix .
using UnityEngine;

public class rayScript : MonoBehaviour  
{
    public Material material;
   private Vector3 startVertex;
   private Vector3 mousePos;




    void Update()
    {
        mousePos = Input.mousePosition;
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
            startVertex = new Vector3(mousePos.x / Screen.width, mousePos.y / Screen.height, 0);

    }

    void OnPostRender()
    {
        if (!material)
        {
            Debug.LogError("Please Assign a material on the inspector");
            return;
        }
        GL.PushMatrix();
        material.SetPass(0);
        GL.LoadOrtho();
        GL.Begin(GL.LINES);
        GL.Color(Color.red);
        // GL.Color(new Color(0.5f, 0.0f, 0.0f, 0.5f)); 
        GL.Vertex(startVertex);
        GL.Vertex(new Vector3(mousePos.x / Screen.width, mousePos.y / Screen.height, 0));
        GL.End();
        GL.PopMatrix();



        GL.PushMatrix();
        material.SetPass(0);
        GL.LoadOrtho();
        GL.Begin(GL.LINES);
        GL.Color(Color.yellow);
        GL.Vertex3(1, 0, 0);
        GL.Vertex3(0, 1, 0);
        GL.Color(Color.yellow);
        GL.Vertex3(0, 0, 0);
        GL.Vertex3(1, 2, 0);
        GL.End();
        GL.PopMatrix();
    }    
        
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.