rigidbody2D
Rigidbody 2D
Přidá objektu fyzikální vlastnosti.
Získání vlastností a nastavení:
var rig = GetComponent<Rigidbody2D>();
rig.AddForce(new Vector2(10,0),ForceMode2D.Impulse);
Proměnné:
- Body Type - Ovlivní další dostupné možnosti.
- Dynamic - Největší množství vlastností (hmotnost, zrychlení, gravitace, tření... ).
- Kinematic - Není ovlivněn gravitací a dalšími vlastnostmi. Z tohoto důvodu je rychlý a má nižší nároky na systémové prostředky.
Můžeme použít skripty na pohyb objektu.
- Static - Je navržen tak, aby se vůbec nehýbal. Pokud s ním něco srazí, chová se statický nepohyblivý objekt (jako by měl nekonečnou hmotnost).
- Material - Určuje tření a odskok při kolizi.
- Simulated - Zapne nebo vypne Rigidbody 2D.
- Mass - Hmotnost.
- Liner Drag - Koeficient ovlivňující pohyb.
- Angular Drag - Koeficient ovlivňující rotaci.
- Gravity Scale - Síla gravitace.
- Collision Detection
- Sleeping Mode
- Interpolate
Funkce: