Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
rigidbody2D

Rigidbody 2D

Přidá objektu fyzikální vlastnosti.


Získání vlastností a nastavení:
      var rig = GetComponent<Rigidbody2D>(); 
      rig.AddForce(new Vector2(10,0),ForceMode2D.Impulse);   
    

Proměnné:

  • Body Type - Ovlivní další dostupné možnosti.
    • Dynamic - Největší množství vlastností (hmotnost, zrychlení, gravitace, tření... ).
    • Kinematic - Není ovlivněn gravitací a dalšími vlastnostmi. Z tohoto důvodu je rychlý a má nižší nároky na systémové prostředky. Můžeme použít skripty na pohyb objektu.
    • Static - Je navržen tak, aby se vůbec nehýbal. Pokud s ním něco srazí, chová se statický nepohyblivý objekt (jako by měl nekonečnou hmotnost).
  • Material - Určuje tření a odskok při kolizi.
  • Simulated - Zapne nebo vypne Rigidbody 2D.
  • Mass - Hmotnost.
  • Liner Drag - Koeficient ovlivňující pohyb.
  • Angular Drag - Koeficient ovlivňující rotaci.
  • Gravity Scale - Síla gravitace.
  • Collision Detection
  • Sleeping Mode
  • Interpolate

Funkce:

pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.