Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
rigibody

Rigidbody

Přidá objektu fyzikální vlastnosti.


Získání vlastností a nastavení:
      var rig = GetComponent<Rigidbody>(); 
      rig.AddForce(transform.forward * speed);
    

Proměnné:

  • Mass - Hmotnost objektu.
  • Liner Drag - Odpor vzduchu.
  • Angular Drag - Odpor vzduchu při rotaci.
  • Use Gravity - Pokud je povoleno, je objekt ovlivněn gravitací.
  • Is Kinematic - Vypne fyziku.
  • Interpolate - Doporučuje se zapnout interpolaci pro hlavní postavu, ale zakázat to pro všechno ostatní.
  • Collision Detection
  • Constraints - Zastaví Rigidbody ve vybraných osách.

Funkce:

  • AddExplosionForce - Aplikuje sílu na objekt, které simuluje účinky výbuchu. AddForce může být použita pouze na aktivní objekt.
  • AddForce - Aplikuje sílu kontinuálně na objekt podle daného módu. AddForce může být použita pouze na aktivní objekt.
AddExplosionForce - Aplikuje sílu exploze do všech okolních rigidbody.
     public float radius = 5.0F;
     public float power = 10.0F;


    void Start()
    {
        Vector3 explosionPos = transform.position;
        Collider[] colliders = Physics.OverlapSphere(explosionPos, radius);
         foreach (Collider hit  in colliders)
        {
            Rigidbody rb = hit.GetComponent<Rigidbody>();

             if (rb !=  null)
            {
                rb.AddExplosionForce(power, explosionPos, radius, 3.0F);
            }
        }
    }
 
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.