Úvod HTML CSS PHP MySQL JavaScript
particles

Particles System

Generování náhodných částic.

Vlastnosti:

  • Duration - délka trvání efektu.
  • Looping - opakování dokola.
  • Start Delay - odložení startu.
  • Start Lifetime - délka života částice po startu.
  • Start Speed - rychlost částice po startu.
  • Start Size - velikost částice po startu.
  • 3D Start Rotation
  • Start Rotation
  • Randomize Rotation Direction
  • Start Color - barva po startu.
  • Duration - délka trvání efektu.
  • Play On Awake - spustit při vytvoření.

Shape:

jak se částice tvoří
  • Shape - kužel, kruh ,box, atd.
  • Angle - úhel vypuštění.
  • Radius - radius vypuštění.
  • a další podle shape.

Force over Lifetime:

Zrychlení částic v určité ose.
Při vložení scriptu do particles systemu a využití curve:
     void Update () {
        ParticleSystem ps = GetComponent<ParticleSystem>();
           var hodnota =ps.forceOverLifetime;
        hodnota.enabled =    true;
        AnimationCurve curve =    new AnimationCurve();
        curve.AddKey(0.0f, 0.1f);
        curve.AddKey(0.75f, 1.0f);
        hodnota.x =    new ParticleSystem.MinMaxCurve(1.5f, curve);
           } 
       
Použití constanty v jiném scriptu:
           public ParticleSystem parametry;
          
     .....    
       
        ParticleSystem ps =parametry.GetComponent<ParticleSystem>();       
        var hodnota = ps.forceOverLifetime;
        hodnota.x =  new ParticleSystem.MinMaxCurve( 2.0f);                           
       

Color over Lifetime:

Změna barvy částic.
pravy Ascii tabulka
Barvy
Klávesové zkratky


©2013-2021 Trojklik.8u.cz Autor: Vašek D.